maandag 6 juni 2011

Au!


Nadat ik mijn model per ongeluk te hard aan het haar getrokken had was het even uit met de liefde. De kraag heb ik van de resten van de mosterdkleurige tas gevilt en in  andere kleuren geverfd welke "in het echt" interessanter zijn. Gelukkig praat het slachtoffer ondertussen weer met me!
q
Nachdem ich meinem Model unabsichtlich zu fest an den Haaren gezerrt hatte war es kurzweilig aus mit der Freundschaft. Den Kragen habe ich aus den Resten der senfgelben Tasche gefilzt und in anderen Farben gefärbt welche "in Wirklichkeit" interessanter sind. Zum Glück spricht das Schlachtopfer inzwischen wieder mit mir! 

5 opmerkingen:

  1. ja, ja, mit Modells muss man schon etwas sanfter umhehen ;)
    Deine Arbeiten sind gefallen mir immer außerordentlich gut!
    lg Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sogar der Nagellack passt...wiederum ein sehr schönes Teilchen von Dir... liebe Grüsse vom Bodensee, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH, het leven van een model gaat niet altijd over rozen. Fijn dat het weer is bijgelegd. Het is wel een heel mooi model, dus voorzichtig ermee! (hi hi). Ik zou het hier thuis niet durven vragen met allemaal mannen of ze als model willen staan.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig...ik kan eindelijk reageren op je blog. Een pak van mijn hart, Claudia! Nu ga ik nog meer kijken hoe je je model plaagt en je hond 'schrik aanjaagt'...

    BeantwoordenVerwijderen