zaterdag 15 september 2012

Ik ga op reis en ik neem mee...


Geld verdienen met handgemaakte producten. Het hoofd boven water houden. Keuzes maken...keuzes voor het leven...mijn leven. Toen ik klein was en nog niet zo veel te kiezen had, wat trouwens best comfortabel was, kreeg ik van mijn moeder een kaleidoscoop. Wegdromen kon ik erin! Even opnieuw schudden en mijn reis naar andere werelden was eindeloos. En op ochtenden zoals vandaag, verstild en vredig, ben ik even niet van deze wereld...net als toen...
q
Geld verdienen mit Handarbeiten. Den Kopf über Wasser halten. Entscheidungen treffen...Entscheidungen fürs Leben...mein Leben. Als ich klein war und noch nicht  selbst entscheiden konnte, was übrigens viel  Vorteile hatte, schenkte mir meine Mutter ein Kaleidoskoop. Wie verzaubert war ich! Nur schnell schütteln und die Reise in andere Welten ging weiter. Und heute ist so ein Morgen, so friedlich und still, wo ich wieder auf die Reise gehe...wie damals...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten